سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://up.p30room.ir/uploads/138174456663611.jpg
انحراف انقلاب
نوشته شده توسط محمد در ساعت 4:51 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

امام(ره) در این باره در پیام منشور روحانیت می نویسند:

«من امروز بعد از ده سال از پیروزى انقلاب اسلامى همچون گذشته اعتراف مى‏کنم که بعضی تصمیمات اول انقلاب در سپردن پست‌ها و امور مهمه‌ی کشور به گروهى که عقیده‌ی خالص و واقعى به اسلام ناب محمدى نداشته ‏اند، اشتباهى بوده است که تلخى آثار آن به راحتى از میان نمى‏رود، گر چه در آن موقع هم من شخصاً مایل به روى کار آمدن آنان نبودم ولى با صلاحدید و تأیید دوستان قبول نمودم و الآن هم سخت معتقدم که آنان به چیزى کمتر از انحراف انقلاب از تمامى اصولش و هر حرکت به سوى امریکاى جهانخوار قناعت نمى‏کنند، در حالى که در کارهاى دیگر نیز جز حرف و ادعا هنرى ندارند. امروز هیچ تأسفى نمى‏خوریم که آنان در کنار ما نیستند چرا که از اول هم نبوده‏اند.»

رجانیوز



کلمات کلیدی : روحانیتانقلاب
سانسور
نوشته شده توسط محمد در ساعت 11:20 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی دیگر از قسمت های مورد حذف پیام منشور روحانیت امام(ره) توسط سایت موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره)، هشدارهای امام خمینی(ره) نسبت به القائات روحانی نماها، مدقس مآبان، و تجربه‌ی تلخ روى کار آمدن انقلابى نماها و به ظاهر عقلاى قوم است. امام(ره) در این باره می فرمایند:

«من به طلاب عزیز هشدار مى‏دهم که علاوه بر اینکه باید مواظب القائات روحانى نماها و مقدس‏ مآب‌ها باشند، از تجربه‌ی تلخ روى کار آمدن انقلابى نماها و به ظاهر عقلاى قوم که هرگز با اصول و اهداف روحانیت آشتى نکرده ‏اند عبرت بگیرند که مبادا گذشته‌ی تفکر و خیانت آنان فراموش و دلسوزی‌هاى بی‌مورد و ساده‏ اندیشیها سبب مراجعت آنان به پستهاى کلیدى و سرنوشت‏ساز نظام شود.»

رجانیوز



کلمات کلیدی : روحانیت
چند لیبرال خودفروخته
نوشته شده توسط محمد در ساعت 11:16 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

من در اینجا از مادران و پدران و خواهران و برادران و همسران و فرزندان شهدا و جانبازان به خاطر تحلیلهاى غلط این روزها رسماً معذرت مى‏خواهم و از خداوند مى‏خواهم مرا در کنار شهداى جنگ تحمیلى بپذیرد. ما در جنگ براى یک لحظه هم نادم و پشیمان از عملکرد خود نیستیم. راستى مگر فراموش کرده ‏ایم که ما براى اداى تکلیف جنگیده‏ ایم و نتیجه فرع آن بوده است؟ ملت ما تا آن روز که احساس کرد که توان و تکلیف جنگ دارد به وظیفه‌ی خود عمل نمود. و خوشا به حال آنان که تا لحظه‌ی آخر هم تردید ننمودند، آن ساعتى هم که مصلحت بقاى انقلاب را در قبول قطعنامه دید و گردن نهاد، باز به وظیفه‌ی خود عمل کرده است، آیا از اینکه به وظیفه‌ی خود عمل کرده است نگران باشد؟ نباید براى رضایت چند لیبرال خود فروخته در اظهارنظرها و ابراز عقیده ‏ها به گونه ‏اى غلط عمل کنیم که حزب اللّه‏ عزیز احساس کند جمهورى اسلامى دارد از مواضع اصولى‏اش عدول مى‏کند. تحلیل این مطلب که جمهورى اسلامى ایران چیزى به دست نیاورده و یا ناموفق بوده است، آیا جز به سستى نظام و سلب اعتماد مردم منجر نمى‏شود؟! تأخیر در رسیدن به همه‌ی اهداف دلیل نمى‏شود که ما از اصول خود عدول کنیم. همه‌ی ما مأمور به اداى تکلیف و وظیفه ‏ایم نه مأمور به نتیجه. اگر همه‌ی انبیا و معصومین ـ علیهم السلام ـ در زمان و مکان خود مکلف به نتیجه بودند، هرگز نمى‏بایست از فضاى بیشتر از توانایى عمل خود فراتر بروند و سخن بگویند و از اهداف کلى و بلند مدتى که هرگز در حیات ظاهرى آنان جامه‌ی عمل نپوشیده است ذکرى به میان آورند. در حالى که به لطف خداوند بزرگ، ملت ما توانسته است در اکثر زمینه‏ هایى که شعار داده است به موفقیت نایل شود. ما شعار سرنگونى رژیم شاه را در عمل نظاره کرده‏ایم، ما شعار آزادى و استقلال را به عمل خود زینت بخشیده‏ ایم، ما شعار «مرگ بر امریکا» را در عمل جوانان پرشور و قهرمان و مسلمان در تسخیر لانه‌ی فساد و جاسوسى امریکا تماشا کرده‏ ایم، ما همه‌ی شعارهایمان را با عمل محک زده ‏ایم. البته معترفیم که در مسیر عمل، موانع زیادى به وجود آمده است که مجبور شده ‏ایم روشها و تاکتیک‌ها را عوض نماییم. ما چرا خودمان و ملت و مسئولین کشورمان را دست کم بگیریم و همه‌ی عقل و تدبیر امور را در تفکر دیگران خلاصه کنیم؟»  (منشور روحانیت)

رجانیوز



کلمات کلیدی : دفاع مقدس
کوته نظران
نوشته شده توسط محمد در ساعت 11:7 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

 «جنگ ما جنگ حق و باطل بود و تمام شدنى نیست، جنگ ما جنگ فقر و غنا بود، جنگ ما جنگ ایمان و رذالت بود و این جنگ از آدم تا ختم زندگى وجود دارد. چه کوته ‏نظرند آنهایى که خیال مى‏کنند چون ما در جبهه به آرمان نهایى نرسیده‏ ایم، پس شهادت و رشادت و ایثار و از خودگذشتگى و صلابت بی فایده است! در حالى که صداى اسلامخواهى افریقا از جنگ هشت ساله‌ی ماست، علاقه به اسلام‏شناسى مردم در امریکا و اروپا و آسیا و افریقا یعنى در کل جهان از جنگ هشت ساله‌ی ماست.(منشور روحانیت)

رجانیوز



کلمات کلیدی : دفاع مقدس
یادآوری کوبنده
نوشته شده توسط محمد در ساعت 10:54 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت امام در وصیتنامه سیاسی عبادی خویش فرمودند:

«لازم است در نوحه‌ها و اشعار مرثیه و اشعار ثنای از ائمه حق ـ علیهم سلام الله ـ‌ به طور کوبنده فجایع و ستمگریهای ستمگران هر عصر و مصر یادآوری شود؛ و در این عصر که عصر مظلومیت جهان اسلام به دست امریکا و شوروی و سایر وابستگان به آنان و از آن ‌جمله آل‌سعود، این خائنین به ‌حرم بزرگ الهی _ لعنه الله و ملائکته و رسله علیهم ـ است به طور کوبنده یادآوری و لعن و نفرین شود. و همه باید بدانیم که آنچه موجب وحدت بین مسلمین است این مراسم سیاسی است که حافظ ملّیت مسلمین، بویژه شیعیان ائمه اثنی‌عشر ـ علیهم صلوات الله وسلم ـ [است]»(رجانیوز)




کلمات کلیدی : امریکا
امام
نوشته شده توسط محمد در ساعت 10:42 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی همان خمینی بت شکن می باشد که بت های داخل و خارج از ایران اسلامی را شکست و امروز نیز خلف صالح اش امام خامنه ای در این مسیر قدم بر می دارد. 

با مرور بر سخنان گوهربار امام خمینی بسیاری از شبهات که عده ای در این برهه از زمان مطرح می کنند ، حل خواهد شد و راه به روی تفرقه افکنان و سینه چاکان امریکا و غرب بسته خواهد شد. انشاءالله



کلمات کلیدی :


 
 

شارژ ایرانسل

فال حافظ